بدون اغراق و با جرئت می‌توان گفت؛ از برجسته‌ترین و بهترین شرکت مهندسین مشاور در ایران، مجموعه مهندسین مشاور پادیرمانا است که با سابقه و تجربه پربار خود و با گردآوری افراد متخصص در زمینه‌های مختلف، تمام تلاش خود را به‌کار بسته است تا راه‌کارهای مفید و موردنیاز را در خصوص خدمات مهندسی و مشاوره‌ای انجام دهد.

در این مجموعه تمام خدمات در ارتباط با مشاوره و در خصوص طراحی، نظارت و اجرای ساختمان و همچنین ویلاهای لوکس و لاکچری، مشاوره در ارتباط با صفر تا صد پروژه‌های ساختمانی و انجام بسیاری از خدمات مختلف در زمینه ساخت و ساز است که افراد با خیال راحت می‌توانند تمام کارهای ساختمانی خود را به این مجموعه بسپارند.

در مجموعه پادیرمانا، یک مهندس مشاور در ابتدا یک مشاهده و مطالعه ابتدایی انجام می‌دهد و بعد از بررسی نیازهای اولیه و ایده گرفتن از کارفرما، اطلاعات لازم و ضروری را به‌دست می‌آورد. البته مهندسین در همه حال؛ نیازها و احتیاجات زمان حال و آینده را به‌دقت بررسی کرده و برای رفع آن‌ها، تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند.

در مجموعه پادیرمانا، به بررسی و تحقیق در خصوص نوع مصالح، به‌کار گرفتن کارگران بامهارت و انجام درست تاسیسات نیز،  توجه زیادی صورت می‌گیرد. تشخیص فضا و میزان موردنیاز از ساخت، و ارتباط در بین قسمت‌ها و بخش‌های پروژه‌های ساختمانی نیز بر عهده مهندسین مشاور است که با درایت و تدبیر خود بهنرین راهنمایی‌ها را ارائه می‌دهند.

مهندسین مشاور در مجموعه پادریمانا با انجام طراحی و نظارت سازه، طراحی فاز دو، انجام صفر تا صد ساخت ویلا، طراحی نما و در نهایت؛ طراحی و نظارت معماری، فعالیت خود را به‌طور مستمر انجام می‌دهند. برآورد هزینه‌های ابتدایی و نهایی نیز از جمله وظایف بهینه طراح و ناظر پروژه‌های مسکونی است که با نظارت بر تاسیسات مکانیکی و تاسیات برقی ساختمان، افراد را در ارائه نتیجه نهایی بهتر، یاری می‌کنند.

شرکت مهندسین مشاور پادیرمانا

شرکت مهندسین مشاور پادیرمانا

انجام و مشاوره‌های ساختمانی، پروژه‌های خود را به ما بسپارید

علاوه بر تمام تخصص‌ها و فعالیت‌های ذکر شده در خصوص وظایف مهندسین مشاور در مجموعه پادیرمانا، مدیریت و پیشبرد تمام طرح‌های ساختمانی نیز در این مجموعه با سعی و جدیت تمام موردتوجه قرار می‌گیرد.

البته باتوجه به نوع پروژه، ممکن است مدیر و مهندس در مواردی یکسان و یا مجزا باشند. مدیر طرح و مدیریت پیمان، در یک پروژه بسیار مهم است یک مدیر پیمان، به‌عنوان شاخص‌ترین فرد در آسان نمودن مذاکره‌ها، مدیریت تمام قراردادهای مهم، بهبود اهداف پروژه و طرح‌های ساختمانی و در نهایت؛ نظارت‌ها و مسیردهی به دیگر مسئولیت‌ها است که با وجود پرفایده خود، انجام تمام این کارها تسهیل می‌نماید.

مجموعه پادیرمانا با آگاهی بر این موضوع، از بهترین و متخصص‌ترین مدیران در انجام کارها و پروژه‌های ساختمانی، کمک گرفته است تا انجام تمام طرح‌های ساختمانی با موفقیت به نتیجه برسد.

افراد در زمان مراجعه به ساختمان مهندسی در خصوص جستجوی مهندسین مشاور برتر، تمایل دارند که مهندسین و طراحان پروژه علاوه بر علم و دانش کافی در زمینه پروژه‌های مختلف، تخصص و تجربه بالایی نیز در این زمینه داشته باشند تا آن‌ها نیز بتوانند بدون هیچ نگرانی پروژه خود را به همان مهندسین بسپارند.

ما در مجموعه پادیرمانا، این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمام مدیران و مهندسین مجموعه، دارای سطح سواد بالای علمی و تجربی هستند که به‌بهترین شکل ممکن، در انجام پروژه تا آخرین مرجله شما را یاری می‌کنند.

این فرض را در نظر داشته باشید که فرد بدون بهره‌گرفتن از دانش و تجربه مهندسین، شروع به کار نماید، مسلما در ابتدا و یا اواسط پروژه دچار مشکلات مختلفی خواهد شد که اگر در همان ابتدای کار با یک مهندس مشاور در ارتباط با پروژه‌های ساختمانی خود، مشورت می‌گرفت، به‌احتمال بسیار زیاد هیچ مشکلی بر سر راه پروژه به‌وجود نمی‌آمد، یا در صورت ایجاد مشکل به کمک مهندس مشاورِ خود، می‌توانست، به آسان‌ترین شکل ممکن آن را حل‌وفصل نماید، زیرا آن‌ها با تجربه و دانش خود، توانایی ارائه بهترین راه‌کار را دارند.