خدمات مهندسی مسکونی, مهندسین مشاور

خدمات‌ مهندسی و مشاوره مسکونی

در دنیای در حال پیش رفت امروز داشتن خانه های مجهز و زیبا در عین حال مقاوم بسیار مهم و حائز اهمیت است و همچنین این که بتوان در متراژ های کوچک ساختمان های خوب و مطابق استاندارد ایجاد کرد نیز مورد توجه بسیار افراد قرار گرفته ولی اشخاصی که در واقع تخصص و علم آن را ندارند می توانند تمام نکات را رعایت کنند ؟ برای این منظور بهتر است از افرادی که دارای تخصص لازم در این زمینه هستند کمک گرفت یکی از اشخاصی که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند مهندسی مشاور مسکونی هستند .

شما به راحتی می توانید در مورد پروژه های مسکونی خود با این مشاوران صحبت کرده و از آن ها راهنمایی بگیرید . همچنین اگر صاحب یک پروژه بزرگ مسکونی هستید برای ان که بتوانید پروژه را متناسب با اهداف خود پیش ببرید به مهندسین مشاور احتیاج دارید. در واقع مهندس مشاور می تواند در زمینه ها طراحی داخلی، تاسیسات و … به شما مشاوره ارائه بدهند و به شما کمک‌ کنند تا مطابق اهداف از پیش تعیین شده پیش بروید.

چرا در پروژه های ساختمانی نیاز به یک مهندس مشاور است؟

پروژه های ساخت و ساز و ساختمانی به خصوص اگر در مقیاس بزرگ و انبوه باشد ، نظارت و کنترل بر مراحل مختلف اجرای ساختمانی از همان ابتدا و شروع پروژه تا زمان پایان از اهمیت به ویژه ای برخودار است . افراد بسیاری می توانند در این زمینه به کارفرما کمک کنند ، مهندسین مشاور ساختمانی از جمله افرادی هستند که می توانند به کارفرما ها و افراد در این زمینه کمک کنند و در واقع این افراد بر خلاف اسم ساده ای دارند مسئولیت های مهم و خاصی بر عهده های ان ها است و در واقع وجود آن ها  در پروژه های ساختمانی می تواند به نفع کار فرما باشد.

وظایف مهندسی مشاور ساختمان مسکونی چیست ؟

وظایف مهندسین‌ مشاور اکثرا بستگی به نوع پروژه های ساختمانی دارد ولی می توان برخی وظایف مهم آن ها را بیان کرد. در این قسمت قصد داریم برخی خدمات مهندسین مشاور ساختمانی را بیان کنیم .

در مرحله اول مهندسین مشاور باید قبل از انجام پروژه و طراحی ، ان را از نظر امکان اجرا بودن و متناسب با اهداف پروژه مورد بررسی قرار بدهند سپس به بررسی خواسته ها و پیشنهادات سرمایه گذاران و کارفرما در بخش های مختلف پروژه بپردازند همچنین تهیه اطلاعات دقیق و مناسب بسیار مهم است و می توان یکی دیگر از وظایف مهم مهندسین مشاور ساختمان بر شمرد . همچنین از دیگر وظایف مهندسین مشاور ساختمان خدمات خاصی است که در برخی پروژه به این نوع خدمات نیاز است ، این خدمات و وظایف شامل: کنترل و نظارت کارگاهی ، بازرسی های مخصوص ، آزمایش، خرید و … می باشد.

خدمات مهندسین و مشاوره ساختمانی چیست ؟

مهندسین مشاور علاوه بر وظایفی که بر عهده دارند یک سری خدمات را در خصوص ان پروژه به کار فرما ارائه می دهند که می توان خدمات مهندسین مشاور ساختمان را این گونه بیان کرد.

۱.پروژه را از نظر اقتصادی و همچنین از نظر فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

۲. همچنین در زمینه های اقتصادی و فنی به افراد و کارفرما مشاوره ارائه می دهد.

۳. برنامه های فیزیکی ارائه می دهد و ان ها در و در اختیار افراد قرار می دهد.

۴. ارائه جدول زمان بندی اجراء پروژه

۵. همچنین در زمینه های تخریب ، نوسازی و بازسازی و ساخت بهترین و بهینه ترین شیوه را ارائه می دهد.

۶. همچنین از دیگر خدمات مهندسین مشاور می توان  نظارت به مسائل مالی را بیان کرد.

خدماتی که به ان ها اشاره کردیم که توسط مهندسین مشاوره ارائه می شود به طور کلی در ۵ فاز به کارفرما و سرمایه گذار ارائه خواهند شد .

معرفی شرکت مهندسین مشاور پادیرمانا

یکی از شرکت هایی که می تواند به شما در انجام پروژه های مسکونی مشاور و بهترین خدمات را ارائه بده شرکت مهندسی مشاور پادیرمانا است . ولی چرا پادیرمانا ؟ مهندسین مشاور پادیرمانا با هدف انجام خدمات مشاوره در زمینه های طراحی و نظارت در رشته های مختلف مهندسی به خصوص رشته ساختمان و معماری دایر گردیده است که با توجه به بهره گیری علم و دانش فنی و تجربیات مدیران و کارکنان در حال حاضر یکی از مهندسین مشاور در حوزه ساختمان می باشد.

تولید محتوا و سئو : کانون تبلیغاتی فرمو

Back to list

Related Posts

2 thoughts on “خدمات‌ مهندسی و مشاوره مسکونی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *